Co vše dělá asistentka?
Asistentka je oporou týmu makléřů i vedení firmy. Náplní její práce je komunikace s klienty, podpora týmu makléřů, vedení běžné firemní agendy, zadávání účetních dokladů do účetního systému Altus Vario, správa a fakturace zakázek, vedení pokladny, správa zakázek v realitním systému, příprava podkladů pro inzerci a další.
- Pozice je vhodná pro uchazeče/ku s praxí alespoň 3 roky na obdobné pozici.
- Komunikativního člověka, který je rád mezi lidmi.
- Pro absolventy
- Pro zájemce bez chuti se učit novým věcem
- Dobré platové ohodnocení 28 000 Kč hrubého
- Práci v mladém kolektivu
- Práci v kanceláři v centru Prahy
- Možnost osobního a profesního růstu
- minimálně SŠ vzdělání ideálně ekonomického směru
- základní znalost společenské etikety
- příjemné vystupování
- běžná uživatelská znalost PC – Word, Excel, Outlook, internet; znalost práce s účetními programy výhodou
- základní znalost účetnictví
- znalost běžné firemní administrativy
- schopnost samostatné práce
- praxi na obdobné pozici alespoň 3 roky
- znalost světového jazyka výhodou
- ŘP skup. B výhodou
Nástup možný ihned.
Kontaktujte nás na níže uvedeném čísle nebo nám zašlete svůj profesní životopis.